Παιδικά Υγιεινά Γενέθλια

 

Πολλές φορές οι γονείς διερωτώνται τι πρέπει να ετοιμάσουν ή να παραγγείλουν για τα παιδιά τους για να είναι ευχαριστημένα και να περάσουν καλά στα γενέθλια τους. Υπάρχουν πολλές υγιεινές λύσεις και θα ήταν καλό οι γονείς να προσπαθήσουν να τις εντάξουν στα γενέθλια.

Καταρχήν, για τα μικρά σνακ θα μπορούσαν να προτιμήσουν διάφορα φρούτα και λαχανικά. Για παράδειγμα, πολύ καλά είναι τα ωμά λαχανικά, όπως καρότα, μπρόκολο, πράσινο πιπέρι, σέλινο ή αγγουράκια. Επίσης φρέσκα φρούτα, όπως μήλο, πορτοκάλι, μπανάνα, ροδάκινα, γκρέιπφρουτ, πεπόνι, καρπούζι, φράουλες ή φορμόζες. Τώρα, το δύσκολο είναι να καταφέρουμε τα παιδιά μας να τα δοκιμάσουν. Ένας τρόπος για να προσελκύσουν τα παιδιά είναι να καθαρίσουμε διάφορα φρούτα και λαχανικά με τα διάφορα χρώματά τους, έτσι ώστε να προκαλέσουν την προσοχή των παιδιών και να τα δοκιμάσουν.

Άλλα μικρά και ελαφριά σνακ είναι ποπ κορν με πικάντικη σάλτσα, σταφίδες με ξερά φρούτα, πεπόνι με γιαούρτι, κράκερ με marshmallows, πίτα με χούμους, παγωμένο γιαούρτι, άπαχο γάλα με μισή μπανάνα και λίγες φράουλες κτυπημένα μαζί, σάντουιτς με τόνο, κράκερ με λαχανικά. Δεν χρειάζονται τηγανητά φαγητά αφού και αυτά τα υγιεινά ενδιάμεσα είναι πολύ νόστιμα και μπορούν να προσελκύσουν τα παιδιά. Επίσης, αποφύγετε να τούς προσφέρετε ενδιάμεσα που είναι ψηλά σε ζάχαρη και λιπαρά όπως τσιπς, αναψυκτικά, σοκολάτες, γλυκά και παγωτά.

Για το κυρίως μενού, και πάλι μπορούμε να αποφύγουμε τα πολύ παχυντικά φαγητά όπως έτοιμα χάμπουργκερ και τηγανητές πατάτες ή πίτσα με πολλά υλικά. Κάποιες πιο υγιεινές επιλογές είναι πίτσα μειωμένη σε θερμίδες και λιπαρά (είτε την ετοιμάζουμε εμείς με τυρί διαίτης, λεπτό φύλο, ντομάτα και γαλοπούλα ή παραγγέλλουμε πίτσα διαίτης), τονοσαλάτα με πίτα, κοτόπουλο στη σχάρα ή chicken burgers στην θέση των χαμπουρκερς και χωρίς μαγιονέζα. Αν θα ετοιμάσουμε κάτι μπορούμε να φτιάξουμε ωραίες συνταγές και να τις κάνουμε light. Για παράδειγμα, κοτόπουλο με μοτσαρέλα, ντομάτα, ελιές και πέστο ή κοτόπουλο με σάλτσα λεμονιού ή κοτόπουλο με γιαούρτι και μέλι ή μπιφτέκι με κολοκύθι ή ταλιατέλες με μανιτάρια ή ρύζι με σπανάκι και κουκουνάρι.

Για επιδόρπιο, εκτός από φρουτοσαλάτα, μπορούμε και πάλι να ετοιμάσουμε κάτι που να είναι πιο χαμηλό σε θερμίδες και λιπαρά. Για παράδειγμα, τάρτα με μήλο και τυρί, κέικ σοκολάτας με μήλο και κανέλα ή τούρτα γιαουρτιού με ακτινίδια και σοκολάτα.

Η Eurolife χρησιμοποιεί cookies στο διαδικτυακό τόπο με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγηση, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.