Super φρούτα του καλοκαιριού

Το καλοκαίρι είναι πάντα ο καιρός για ωραία φρούτα και λόγω ζέστης έχουμε περισσότερη όρεξη για ωραία και δροσερά φρούτα. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι πως εκτός από δροσερά έχουν και πολλά οφέλη στην υγεία μας και μπορούν να χαρακτηριστούν ως super φρούτα!

Βατόμουρα: Μόνο με 80 θερμίδες το φλιτζάνι, οι πολυφαινόλες που υπάρχουν μέσα στα βατόμουρα μπορούν να επηρεάσουν πολύ θετικά την υγεία μας! Έρευνες έδειξαν πως τα βατόμουρα έχουν ευεργετικές ιδιότητες και μπορούν να διατηρήσουν το μυαλό έξυπνο καθώς γερνάει με το να ενισχύσουν τη μνήμη και να παλεύουν έναντι πολλών ασθενειών.

Φράουλες: Ένα φλιτζάνι φράουλες μπορεί να δώσει ακόμα και περισσότερη βιταμίνη C και από ένα πορτοκάλι και είναι μόνο 45 θερμίδες! Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά καθώς και σε φυτικές ίνες. Έρευνες έδειξαν πως η κατανάλωση φράουλας μπορεί να επηρεάσει θετικά την υγεία της καρδιάς με το να βοηθήσει στη μείωση της κακής χοληστερόλης (LDL)!

Μούρα: Πλούσια σε φυτικές ίνες με ένα φλιτζάνι να δίνει 7 γρ φυτικές ίνες και 62 θερμίδες. Επίσης είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και φλαβονοειδή. Μπορεί να συμβάλει στην μείωση των τριγλυκεριδίων καθώς και της κακής χοληστερόλης.

Μάνγκο: Ένα τροπικό φρούτο, πολύ ωραίο σε γεύση και δροσιστικό! Δεν έχει λίπος, χοληστερόλη ή νάτριο! Αναγνωρίζεται ως ένα φρούτο που έχει αντικαρκινικές ιδιότητες με έρευνες να δείχνουν πως οι πολυφαινόλες που υπάρχουν στο μάνγκο μπορούν να σταματήσουν την αύξηση καρκινικών κυττάρων για τον καρκίνο του μαστού. Το φλιτζάνι περιέχει 100 θερμίδες με πολλές βιταμίνες και μέταλλα.

Καρότα: Το ιδανικότερο σνακ στην παραλία που είναι χαμηλό σε θερμίδες και λιπαρά. Τα καρότα είναι πλούσια σε βήτα-καροτίνη που βοηθάει πάρα πολύ στο μαύρισμά μας!

 

Γιατί η πρόληψη δεν είναι σχήμα λόγου. Είναι τρόπος ζωής!

 

 

 

Η Eurolife χρησιμοποιεί cookies στο διαδικτυακό τόπο με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγηση, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.