Ιδέες για καλύτερη διατροφή & τρόπο ζωής

 

Τώρα με το καλοκαίρι όλο και περισσότερος κόσμος σκέφτεται το σώμα του, ειδικά με την περίοδο καραντίνας που περάσαμε. Αν νιώθετε πως έχετε δοκιμάσει όλων των ειδών δίαιτες και σε καμιά δεν πετύχατε ή πετύχατε αλλά δεν διατηρήσατε τα κιλά που χάσατε, να ξέρετε πως δεν είστε μόνοι. Εκείνο που πρέπει να καταλάβετε είναι πως, για να χάσετε κιλά και να διατηρηθείτε στα κιλά σας, πρέπει να αλλάξετε ολοκληρωτικά τη στάση σας προς τη διατροφή και να αλλάξετε τον τρόπο ζωής.

Σας δίνουμε κάποιες ιδέες που μπορείτε να βάλετε ως στόχους στο καθημερινό σας πρόγραμμα έτσι ώστε να μην μπαίνετε στο πειρασμό για διατροφικές αμαρτίες. Αυτές, όμως, θα πρέπει να σας γίνουν βίωμα όχι μόνο γι’ αυτό το καλοκαίρι αλλά για όλη τη ζωή.

Αποφεύγετε πάντοτε τα τηγανητά και να προτιμάτε το βραστό, στη σχάρα ή στον ατμό. Αν θα μαγειρέψετε χοιρινό ή βοδινό, τότε αφαιρέστε το λίπος πριν το μαγειρέψετε και σκουπίστε το με χαρτοπετσέτες. Προτιμήστε, όμως, το κοτόπουλο και το ψάρι ως την πιο συχνή πηγή πρωτεΐνης και αποφύγετε τη συχνή κατανάλωση μπέικον, λουκάνικο και παστουρμά που είναι πιο ψηλά σε λιπαρά. Να θυμάστε, ωστόσο, πως όλα τα φαγητά επιτρέπονται στο πιάτο σας, κάποια πιο συχνά και κάποια πιο σπάνια.

Πάντοτε να πηγαίνετε χορτάτοι στην υπεραγορά για ψώνια. Αν πάτε πεινασμένοι, τότε θα μπείτε σε μεγάλο πειρασμό να αγοράσετε λιχουδιές υψηλές σε λιπαρά και θερμίδες ενώ άλλοτε δεν θα τις αγοράζατε. Επίσης, πάντοτε να πηγαίνετε με μια λίστα στην υπεραγορά και προσπαθήστε να μην αγοράσετε τίποτα εκτός λίστας.

Αν θα πάτε έξω για φαγητό, μη μείνετε νηστικοί όλη μέρα για να φάτε καλά το βράδυ. Συνήθως, δεν μπορούμε να ελέγξουμε την πείνα μας και τρώμε πολύ περισσότερα από ό,τι πρέπει. Καλύτερα είναι να φάτε ένα ελαφρύ μεσημεριανό και 2-3 μικρά σνακ κατά τη διάρκεια της μέρας πριν πάτε έξω. Όταν φτάσετε στο εστιατόριο, προσπαθήστε να παραγγείλετε πρώτοι για να μην επηρεαστείτε από τις άλλες παραγγελίες στο τραπέζι. Μην ξεχνάτε τα λαχανικά και τις σαλάτες ως συνοδεία στην θέση των τηγανητών πατατών. Επίσης, αν δείτε πως χορτάσατε, ΔΕΝ είναι ανάγκη να τελειώσετε όλα το πιάτο. Αν πρέπει να φάτε επιδόρπιο, καλή επιλογή είναι η φρουτοσαλάτα ή μοιραστείτε το επιδόρπιο μαζί με την παρέα σας. Αν είστε σε δίαιτα, καλό είναι να αποφύγετε τους μπουφέδες και τους περισσότερους πειρασμούς.

Πάντα να έχετε μαζί σας κάποιο σνακ όπως ένα φρούτο ή λαχανικά ή ένα γιαουρτάκι άπαχο ή 2-3 κράκερ διαίτης ή κάποια μπάρα δημητριακών ή λίγα δημητριακά. Αυτά είναι καλά για περιπτώσεις όπου δεν καταφέρατε να φάτε για πολύ χρόνο και αρχίσατε να πεινάτε. Έτσι δεν μπαίνετε σε πειρασμό να αγοράσετε ένα σνακ πιο λιπαρό και πιο υψηλό σε θερμίδες.

Επίσης, να θυμάστε πάντα να τρώτε 5-6 μικρά γεύματα την ημέρα αντί για ένα μεγάλο και λιπαρό γεύμα τη νύχτα.

Σε συνδυασμό με όλα αυτά, μην ξεχνάτε και την άσκησή σας. Καθημερινή άσκηση 30-60 λεπτών θα σας βοηθήσει να πετύχετε πιο εύκολα τον στόχο σας.

 

Οι δράσεις εμπίπτουν στο Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Πρόληψη» της EuroLife, που στηρίζει ενέργειες και προγράμματα γύρω από την υγιεινή διατροφή, την άσκηση, την υγεία και  το περιβάλλον. 

Γιατί η πρόληψη δεν είναι σχήμα λόγου. Είναι τρόπος ζωής!

 

 

πηγή: Beautiful People

Η Eurolife χρησιμοποιεί cookies στο διαδικτυακό τόπο με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγηση, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.