Digital Transformation: FinTech & Technological Innovation

 

Η Eurolife, ψηφιακός πρωτοπόρος ήδη στον κλάδο της, έχει θέσει εδώ και 13 μήνες σε παραγωγή το αναβαθμισμένο MyEurolife, ένα customer portal που δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη μας να δει χρήσιμες πληροφορίες και έγγραφα που τον αφορούν, ιστορικό Συμβολαίων και Απαιτήσεων. Σύντομα και σταδιακά, νέες λειτουργικότητες και εργαλεία θα προστίθενται με στόχο ο πελάτης να μπορεί να διεκπεραιώνει μόνος τους σειρά εργασιών και συναλλαγών που σχετίζονται με τα συμβόλαιά του, ενώ θα μπορεί επίσης να υποβάλλει Απαιτήσεις και να παρακολουθεί την εξέλιξη τους.

Σε επόμενο στάδιο, εφόσον το επιθυμεί, ο πελάτης θα μπορεί να συνδέει wearables (Smartwatches, Fitness Trackers) και να παρακολουθεί τα δεδομένα υγείας του καθώς και την επίτευξη στόχων που σχετίζονται με την άσκηση ή την υιοθέτηση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής, οι οποίοι με τη σειρά τους θα συνδέονται με προγράμματα πελατειακής αφοσίωσης ή και εκπτώσεις στα ασφάλιστρα.                

Παράλληλα, συνεχώς αναβαθμίζεται το υφιστάμενο Advisors’ Portal που βοηθά τους ασφαλιστικούς μας συμβούλους, να προσφέρουν λύσεις προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες και χαρακτηριστικά του κάθε πελάτη.   

Την ίδια στιγμή, σχεδιάζουμε την ενσωμάτωση νέων εργαλείων τα οποία, με τη χρήση απλών και φιλικών μηχανισμών, θα βοηθούν τους πελάτες μας να κατανοούν καλύτερα τις ανάγκες τους σε ασφαλιστικά προϊόντα ζωής ή υγείας καθώς και σε επενδυτικά προϊόντα. Τα εργαλεία αυτά έχουν τη λογική παροχής προσωποποιημένων «συμβουλών», βάσει των δεδομένων του κάθε πελάτη, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα προσομοίωσης και σύγκρισης εναλλακτικών σεναρίων.   

 

 

Απόσπασμα απο τη συνέντευξη του CIO Insurance Business, Ευάγγελου Μονοχρήστου, στο αφιέρωμα του περιοδικού GOLD με θέμα «Digital Transformation: FinTech & Technological Innovation»