Ψηφιακή εμπειρία με πρωτοποριακές εφαρμογές και λύσεις

 

O χρηματοοικονομικός τομέας μετασχηματίζεται ψηφιακά με ταχύτατους ρυθμούς. Ένας μετασχηματισμός που επηρεάζει πολλές παραμέτρους: Από την επαφή και επικοινωνία με τον πελάτη, υφιστάμενο και δυνητικό, μέσω της δημιουργίας ψηφιακής εμπειρίας χρήσης, μέχρι την αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών των οργανισμών. Ο βασικός στόχος πίσω από τις ριζικές αλλαγές που καταγράφονται διεθνώς είναι η ταχύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση καθώς και η βελτίωση της παραγωγικότητας και της διαδικασίας λήψης αποφάσεων.

Έρευνες και αναλύσεις των κορυφαίων του χώρου συγκλίνουν στην άποψη, ότι η ασφαλιστική βιομηχανία μετακινείται σε ένα νέο μοντέλο λειτουργίας. Σε ένα μοντέλο στο οποίο ο πλήρης μετασχηματισμός κάθε πτυχής του σημερινού παραδοσιακού τρόπου λειτουργίας κρίνεται απαραίτητος. Ο ρυθμός της αλλαγής αυξάνεται, όσο οι διάφοροι εμπλεκόμενοι εξοικειώνονται με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών.

Σε αυτό το πλαίσιο, Γενικές Ασφάλειες και Eurolife, επενδύουν συνεχώς στο ψηφιακό τους μετασχηματισμό, μέσα από την υλοποίηση έργων που καλύπτουν τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες πελατών και συνεργατών. Ένα παράδειγμα αυτής της προσπάθειας αποτελεί η υλοποίηση δράσης ενσωμάτωσης ηλεκτρονικών υπογραφών (eSignatures) σε όλο τον κύκλο πώλησης των ασφαλιστικών προϊόντων, διευκολύνοντας έτσι τόσο τους πελάτες όσο και τους συνεργάτες μας και επιτρέποντας την πλήρη αυτοματοποίηση της διαδικασίας.

Η Eurolife, ψηφιακός πρωτοπόρος στον κλάδο της, μέσω του αναβαθμισμένου MyEurolife, παρέχει ήδη τη δυνατότητα στον πελάτη να δει χρήσιμες πληροφορίες και έγγραφα που τον αφορούν καθώς και το Ιστορικό Συμβολαίων και Απαιτήσεων. Σύντομα και σταδιακά, νέες λειτουργικότητες και εργαλεία θα προστίθενται με στόχο ο πελάτης να μπορεί να διεκπεραιώνει μόνος του σειρά εργασιών και συναλλαγών που σχετίζονται με τα συμβόλαιά του, ενώ θα μπορεί επίσης να υποβάλλει Απαιτήσεις και να παρακολουθεί την εξέλιξη τους.     

Την ίδια στιγμή, ενσωματώνουμε νέα εργαλεία τα οποία, με τη χρήση απλών και φιλικών μηχανισμών, βοηθούν τους πελάτες μας να κατανοούν καλύτερα τις ανάγκες τους σε ασφαλιστικά προϊόντα ζωής ή υγείας καθώς και σε επενδυτικά προϊόντα. Τα εργαλεία αυτά έχουν τη λογική παροχής προσωποποιημένων «συμβουλών», βάσει των δεδομένων του κάθε πελάτη, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα προσομοίωσης και σύγκρισης εναλλακτικών σεναρίων.       

Παράλληλα, αναβαθμίζουμε διαρκώς το υφιστάμενο Advisors’ Portal που βοηθά τους ασφαλιστικούς μας συμβούλους, να προσφέρουν λύσεις προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες και χαρακτηριστικά του κάθε πελάτη.   

Πελάτες και Ψηφιακή Εποχή

Οι πελάτες ολοένα και περισσότερο αναζητούν εταιρίες που να τους προσφέρουν εκείνα τα ψηφιακά εργαλεία που θα τους επιτρέψουν να ολοκληρώσουν την εργασία τους εύκολα, γρήγορα, με εύχρηστο και φιλικό τρόπο. Ψάχνουν διαρκώς για εκείνες τις υπηρεσίες που θα μπορούν να απολαμβάνουν από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους, με τη χρήση της συσκευής που επιθυμούν είτε είναι το smartphone, το tablet, ή το laptop τους. Και όλα αυτά μέσα από σύγχρονα συστήματα που ενσωματώνουν state-of-the-art τεχνολογίες, σύγχρονο σχεδιασμό UI/UX καθώς και εργαλεία ενσωμάτωσης μηχανισμών gamification, ιδιαίτερα όταν αναφερόμαστε σε νεότερες γενιές χρηστών.

Παράλληλα όμως, απαιτούν πλήρη και απρόσκοπτη πρόσβαση στα δεδομένα που τους αφορούν, διαφάνεια στη χρήση τους και ασφάλεια στη διαχείριση τους. Οι κίνδυνοι απώλειας προσωπικών δεδομένων και κενά ασφαλείας είναι μερικά μόνο από τα θέματα που απασχολούν τον ψηφιακό πελάτη. Στις Γενικές Ασφάλειες και στη Eurolife, δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα και σημασία στα ζητήματα της ασφάλειας, της προστασίας των δεδομένων των πελατών μας και της τήρησης των σχετικών κανονισμών και νομοθεσιών, σημεία που αποτελούν πρωταρχικό στόχο και αδιαπραγμάτευτες αρχές για εμάς.

 

Δρ. Ευάγγελος Μονοχρήστου

Chief Information Officer 

Genikes Insurance and Eurolife