H Eurolife εξελίσσεται διαρκώς κτίζοντας σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της

Συνέντευξη Γενικού Διευθυντή Eurolife, Αβραάμ Πεκρής 

 

1)     Ποια είναι τα κύρια θέματα που απασχολούν σήμερα την ασφαλιστική βιομηχανία;

Καταρχήν, σε διεθνές επίπεδο, η βιομηχανία μας επηρεάζεται από τις πολιτικές, τεχνολογικές και δημογραφικές εξελίξεις. Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που θα συνεχίσει να μας απασχολεί στο μέλλον είναι η προσαρμογή του κλάδου στη νέα τεχνολογική πραγματικότητα. Αποτελεί αδήριτη ανάγκη των εταιρειών να επενδύσουν στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό καθώς και να εκπαιδεύσουν υφιστάμενους πελάτες και δυνητικούς πελάτες για τις νέες δυνατότητές τους. Μέσα από την ψηφιακή εξέλιξη, επωφελούμαστε τόσο εμείς όσο και οι πελάτες μας.

Στο εσωτερικό της χώρας, ο κλάδος μας έχει να αντιμετωπίσει και πιο πρακτικά θέματα, όπως η εναρμόνιση με τις νέες κανονιστικές ρυθμίσεις και η βελτίωση της νομοθεσίας.

Τα πιο πρόσφατα παραδείγματα είναι η εφαρμογή του προτύπου IFRS 17 και η νομοθεσία των Ταμείων Προνοίας. Το πρώτο αφορά τον λογιστικό χειρισμό των συμβολαίων μας, και καθώς θα υλοποιηθεί το 2021, πυροδοτεί αλλαγές στα επιχειρηματικά μοντέλα που εφαρμόζουν οι Εταιρείες του κλάδου. Όσον αφορά τα Ταμεία Προνοίας, επιδιώκουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στον πολίτη που σήμερα είναι ασφαλισμένος σε ένα Ταμείο, εάν αλλάξει δουλειά, να μπορεί να μεταφέρει το συντάξιμο ποσό του στο επαγγελματικό συνταξιοδοτικό του νέου του εργοδότη.

Ένα ακόμη θέμα που καλούμαστε να δώσουμε λύσεις είναι η δημογραφική γήρανση, που προκαλεί μια σειρά από συνέπειες για την κοινωνία και την οικονομία. Η συμπληρωματική ιδιωτική σύνταξη θα αποτελέσει αναγκαιότητα για χιλιάδες συμπολίτες μας στο άμεσο μέλλον. Εμείς θα είμαστε εκεί να τους στηρίξουμε.

Παράλληλα, στην υγεία αναμένουμε την πλήρη εφαρμογή του ΓεΣΥ και διαμορφώνουμε τις εναλλακτικές μας προτάσεις για ποιοτική περίθαλψη και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση.

Λειτουργώντας σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, στοχεύουμε στο να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε κτίσει με τους πελάτες μας και που μετρά τρεις δεκαετίες.

Η νέα εποχή επιβάλλει προσαρμοστικότητα και στη Eurolife κάνουμε ακριβώς αυτό, διατηρώντας άρρηκτη τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε κτίσει με τους πελάτες μας.

 

2)     H ολοένα αυξανόμενη εποπτεία στον τομέα πώς έχει διαμορφώσει τα δεδομένα για τον κλάδο;

Η σύσταση Ενιαίας Εποπτικής Αρχής Ασφαλίσεων είναι προαπαιτούμενο της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς μας. Η αποτελεσματικότερη λειτουργία του κλάδου μέσα από ρυθμίσεις, κάνουν τη λειτουργία μας πιο στιβαρή και πιο υγιή. Οι ευρωπαϊκοί κανόνες για μια ευρωπαϊκή χώρα όπως η Κύπρος πρέπει να είναι επιθυμητοί και ευπρόσδεκτοι.

Ενδεχομένως να υπάρξουν προσαρμογές. Πάντα ένα σύγχρονο νομοθετικό πλαίσιο βοηθά τον κλάδο να αναπτυχθεί, να εξελιχθεί και να προσφέρει περισσότερα στον πολίτη και την οικονομία.

Στη Eurolife εφαρμόζουμε  ένα δυναμικό πρόγραμμα  αναβαθμίσεων προκειμένου να είμαστε πάντοτε ένα βήμα μπροστά από τις επερχόμενες εξελίξεις. Σκοπεύουμε να παραμείνουμε στην κορυφή για πολλά χρόνια ακόμη, οπότε όλα συντείνουν στον κοινό στόχο.

 

3)     Πώς έχει επηρεάσει η εφαρμογή του ΓεΣΥ τον ασφαλιστικό κλάδο και ποιες άλλες αλλαγές αναμένονται;

Τα δεδομένα που φέρνει η υλοποίηση του ΓεΣΥ είναι λογικό να μην αφήνουν ανεπηρέαστο τον κλάδο αλλά ούτε και τους ασφαλισμένους.

Όλο αυτό το διάστημα παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις για την υλοποίηση και την πορεία του συστήματος. Η συνολική θετική πορεία του κλάδου υγείας μέχρι στιγμής δείχνει ότι οι πολίτες, παράλληλα με το ΓεΣΥ, αντιλαμβάνονται τη σιγουριά, την ποιότητα, την ταχύτητα και την ολοκληρωμένη κάλυψη που τους προσφέρει ο ιδιωτικός τομέας, χωρίς ουρές και ταλαιπωρία, σε Κύπρο και εξωτερικό. Και έτσι εμείς σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να πορευόμαστε, εμπλουτίζοντας και προσωποποιώντας τις υπηρεσίες μας προς όφελος των πελατών μας.

Εμείς στεκόμαστε στο πλευρό των ασφαλισμένων μας, δίνοντάς τους πολλαπλές επιλογές με το πιο δημοφιλές πρόγραμμά μας, το Μedica. Το Medica εμπλουτίζεται και αναδιαμορφώνεται δίνοντας στον πελάτη τη δυνατότητα να δημιουργήσει το πλέγμα προστασίας που του ταιριάζει, αναλόγως αν επιλέγει να αξιοποιήσει ή όχι τις υπηρεσίες του ΓεΣΥ.

Παρέχουμε πλήρη ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή κάλυψη, επιλογές σε προσωπικούς, ειδικούς γιατρούς και νοσηλευτήρια σε όλη την Κύπρο και το εξωτερικό χωρίς λίστες αναμονής. Εξωνοσοκομειακή, πρωτοβάθμια φροντίδα που αναβαθμίζει και συμπληρώνει τις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες του ΓεΣΥ με κάλυψη σε Κύπρο και εξωτερικό.

Η Eurolife εξελίσσεται διαρκώς με στόχο να προσφέρει σύγχρονα και ανταγωνιστικά προϊόντα που στηρίζουν τους πολίτες και τις οικογένειες τους.

 

4)     Ποια είναι τα άμεσα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας σας;

Στη Eurolife θεωρούμε υποχρέωσή μας να είμαστε πάντοτε πολλά βήματα μπροστά από τις εξελίξεις. Έτσι, εδώ και χρόνια εργαζόμαστε ταυτόχρονα σε τρία επίπεδα: πρώτον τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό και τις νέες υπηρεσίες και δυνατότητες που θα παράσχουμε στους πελάτες μας, δεύτερον τη διαρκή εκπαίδευση και κατάρτιση των ασφαλιστικών μας συμβούλων και τρίτον την αναβάθμιση της πελατειακής εμπειρίας.

Ο δρόμος για τον ευχαριστημένο πελάτη περνά μέσα από την ικανοποίησή του ότι παίρνει  μια προνομιακή, ιδιαίτερη εξυπηρέτηση.

Μέσα από το myEurolife ο πελάτης μας έχει την πλήρη εικόνα του συμβολαίου και της κατάστασης του. Και μια επίσκεψη στα σύγχρονα πελατειακά γραφεία μας αρκεί για να αντιληφθεί την κουλτούρα πρωτοπορίας της Eurolife.

Το 2020 θα είναι η χρονιά του νέου μας Σχεδίου Επιβράβευσης Πελατών: Του ourlife. Με το ourlife, οι πελάτες μας νιώθουν όπως τους αρμόζει: Προνομιούχοι και στο επίκεντρο της προσοχής μας. Ανταμείβουμε την εμπιστοσύνη τους και ενδυναμώνουμε την μακρόχρονη σχέση μας με τον τρόπο που μόνο εμείς ξέρουμε: Προσφέροντας τους μοναδικά προνόμια και πρακτικά οφέλη που πολλαπλασιάζουν την αξία της ασφάλισης τους. Με απλό και άμεσο τρόπο, χωρίς κάρτες, χωρίς υπολογισμούς, χωρίς βαθμούς.

Το 2020 θα είναι ακόμη μια χρονιά με φιλόδοξους παραγωγικούς στόχους για τη Eurolife.