Η Eurolife είναι ένας σύγχρονος και πελατοκεντρικός οργανισμός

 

Οι στόχοι της ασφαλιστικής βιομηχανίας παραμένουν αναλλοίωτοι στο χρόνο. Όμως οι άνθρωποι αλλάζουν. Μαζί τους και οι συνθήκες. Η ζωή μας είναι πολύ διαφορετική. Κι αυτό γιατί ο σύγχρονος άνθρωπος έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εργάζεται, τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί.  Η επικοινωνία του είναι σχεδόν εξολοκλήρου ψηφιακή. Ακόμη και στον εργασιακό τομέα τα δεδομένα πήραν νέα τροπή. Η τηλεργασία δεν είναι πλέον μια έκτακτη ανάγκη αλλά μια συνήθης διαδικασία. Οι συσκέψεις, τα συνέδρια οι εκδηλώσεις διεξάγονται μέσω διαδικτύου. Εξίσου διαφορετική είναι η εικόνα και σε επίπεδο αγοράς. Οι καταναλωτικές συνήθειες δεν είναι πια οι ίδιες. Ούτε και οι απαιτήσεις του πελάτη. Οι αγορές του γίνονται από το κινητό που κρατά στο χέρι. Ο τρόπος με τον οποίο επιθυμεί να εξυπηρετείται έχει πάρει άλλη μορφή.

Μπορεί για τις εταιρίες να μην είναι αρκετό πλέον να ακολουθούν την πεπατημένη οδό ή δοκιμασμένες συνταγές. Είναι όμως η στιγμή των ευκαιριών. Έτσι και για την ασφαλιστική βιομηχανία, που περισσότερο από ποτέ της δίνεται η δυνατότητα να κάνει τη μετάβαση παρέχοντας ψηφιακές υπηρεσίες.  

Η ψηφιοποίηση δίνει απίστευτες δυνατότητες. Παντού στον κόσμο οι πελάτες αναζητούν εξατομικευμένη εμπειρία και προσέγγιση. Επιζητούν διαρκώς επιλογές αυτοεξυπηρέτησης και υπηρεσίες και εμπειρίες που να τη διασφαλίζουν. Έχουν μεγάλες προσδοκίες και θεωρούν τη ψηφιακή πρόσβαση στα συμβόλαια και τις απαιτήσεις τους απαραίτητη προϋπόθεση.

Νικητές είναι πλέον, μόνο όσοι έχουν προχωρήσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Σε αυτό το νέο περιβάλλον, εμείς είμαστε πρωτοπόροι.

Στη Eurolife από πολύ νωρίς συνειδητοποιήσαμε ότι τα συστήματα που χτίστηκαν πριν χρόνια δεν ήταν σε θέση να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών μας. Επενδύσαμε αμέσως σε νέο λογισμικό. Ως ένας σύγχρονος και πελατοκεντρικός οργανισμός σχεδιάσαμε χωρίς καμία καθυστέρηση την κεντρική πλατφόρμα που σήμερα συμβάλλει στην καλύτερη δυνατή ψηφιακή εμπειρία, χάρη στο γεγονός ότι ενοποιεί δεδομένα από όλα τα συστήματα προς όφελος των πελατών. Η πύλη myeurolife είναι βασικό εργαλείο για τους πελάτες μας που σε συνδυασμό με την ανεκτίμητη βοήθεια του ασφαλιστικού τους συμβούλου που πάντα θα εμπιστεύεται, διαχειρίζεται αποτελεσματικά τα συμβόλαιά του.

Αντιλαμβανόμενες πως η εμπειρία του πελάτη είναι κριτήριο επιλογής μεταφράσαμε την πελατοκεντρική μας προσέγγιση σε πράξη και δώσαμε  σύγχρονες και καινοτόμες λύσεις.

Μια νέα εταιρική ταυτότητα τόσο για την Eurolife όσο και για τις Γενικές Ασφάλειες αποτυπώνουν την εξέλιξη και εισάγουν τον κλάδο σε μια εποχή αισιοδοξίας.

Η εταιρική ταυτότητα της Eurolife αποκαλύπτει τη σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία της επόμενης δεκαετίας. Μια εταιρεία που κινείται συνεχώς, νοιάζεται και βελτιώνεται, φροντίζει τους πελάτες της.

Η ασφαλιστική βιομηχανία εισέρχεται σε μία περίοδο σημαντικών αλλαγών. Σε αυτή τη νέα εποχή, Γενικές Ασφάλειες και Eurolife διευρύνουν τη συνεργασία με το Συγκρότημα της Τράπεζας Κύπρου προσβλέποντας σε ακόμη πιο στενές σχέσεις προς όφελος του πελάτη. Η δυναμική αυτή είναι σοβαρό πλεονέκτημα για τις δεκάδες χιλιάδες πελατών των δύο ασφαλιστικών εταιρειών. Είναι η  προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών που απολαμβάνουν. Η συλλογική δύναμη πυρός που έχουμε είναι αξεπέραστη και αντανακλάται τις ώρες ανάγκης όπου οι πελάτες απευθύνονται σε μας και βρίσκουν τη λύση που αναζητούν.

Ο δρόμος για έναν πελάτη που μένει ευχαριστημένος περνά μέσα από την εμπειρία του την ώρα της εξυπηρέτησης. Οι καταρτισμένοι άνθρωποί μας σε συνδυασμό με τις υποδομές μας και τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία που τους παρέχουμε είναι συνταγή επιτυχίας σε μια εποχή όπου η ασφάλιση συναντά προκλήσεις και ευκαιρίες.

 

Λούης Ποχάνης

Εκτελεστικός Πρόεδρος Γενικών Ασφαλειών και Eurolife