Insurance redefined in the digital era

Λούης Ποχάνης, Εκτελεστικός Πρόεδρος, EuroLife και Γενικών Ασφαλειών Κύπρου

 

 

1. Πώς άλλαξε η πανδημία τις προτεραιότητες και στόχους της ασφαλιστικής βιομηχανίας;

Ο στόχος της ασφαλιστικής βιομηχανίας παραμένει διαχρονικά ο ίδιος και τα μεγάλα, απρόσμενα γεγονότα τον επιβεβαιώνουν: η ασφάλεια έχει σκοπό να παρέχει προστασία στον άνθρωπο απέναντι στις αβεβαιότητες και τα αναπάντεχα της ζωής. Να του λύσει οικονομικά προβλήματα που θα είχε την κρίσιμη στιγμή και να εκπληρώσει τα όνειρά του για το μέλλον.

Αυτό που η πανδημία έφερε στο προσκήνιο είναι η κεφαλαιώδης σημασία της πρόληψης και της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών υγείας σε κάθε πολίτη ως κοινωνικό αγαθό.

Οι κοινωνίες μας εκεί πρέπει να επικεντρωθούν∙ στην παροχή προσιτών και ποιοτικών υπηρεσιών υγείας και στην ετοιμότητα και ανθεκτικότητα των υπηρεσιών υγείας, δημόσιων αλλά και ιδιωτικών, που πρέπει να συνεργάζονται αρμονικά ώστε ο πολίτης να έχει άμεση πρόσβαση.

Το ίδιο πρέπει να κάνουμε και ως ασφαλιστική βιομηχανία: να αναδείξουμε τη σημαντικότητα της ολοκληρωμένης κάλυψης υγείας και να βρούμε τρόπους, συνδυάζοντας ιδιωτική και δημόσια κάλυψη, ώστε να νιώθουν οι πολίτες ασφαλείς ό,τι κι αν τους συμβεί.

Παράλληλα, σε τεχνικό επίπεδο, ως προτεραιότητα αναδείχθηκε η παροχή πλήρους και αξιόπιστης εξυπηρέτησης μέσω διαδικτύου. Καλούμαστε να διαχειριστούμε την πρόκληση του ψηφιακού μετασχηματισμού και της επένδυσης σε σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία.

Είμαι χαρούμενος που  Eurolife και Γενικές είναι μπροστά σε αυτή τη διαδικασία ψηφιοποίησης καθώς και εκπαίδευσης των πελατών μας. Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες του Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου πρωτοπορούν συνδυάζοντας την πείρα και τον επαγγελματισμό των ασφαλιστικών τους συμβούλων τους, τη διαπροσωπική σχέση και τις καινοτομίες της ψηφιακής τεχνολογίας.

 

2. Πώς ανταποκρίθηκε η εταιρεία σας στην κρίση του covid-19 και ποιο ήταν το πλάνο που εφαρμόσατε;

Για το σύνολο της επιχειρηματικής κοινότητας και για εμάς η κρίση ήταν μια πρόκληση ετοιμότητας και ανθεκτικότητας και μια καθημερινή μάχη των ανθρώπων μας που έπρεπε να κερδίζεται μέρα με τη μέρα.

Τα καταφέραμε με επιτυχία, προσαρμοζόμενοι μέσα σε ελάχιστο χρόνο και προσφέροντας στους πελάτες μας τα εργαλεία που τους επέτρεπαν να κάνουν όλες τους τις συναλλαγές εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Κατά τη διάρκεια του περιορισμού θέσαμε τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφάλειας για το προσωπικό και τους πελάτες μας. Θέσαμε σε εφαρμογή το Σχέδιο Αντιμετώπισης Πανδημίας, λάβαμε άμεσα όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και εφαρμόσαμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής παντού.

Σε όλα τα κτίρια και των δύο Ασφαλιστικών Εταιρειών έγιναν χωροταξικές αλλαγές, καθιερώθηκε η εκ περιτροπής εργασία και η τηλεργασία, αντικαταστάθηκαν όλες οι συναντήσεις με τηλεδιασκέψεις και βιντεοδιασκέψεις και όλα αυτά χωρίς να διακοπεί η εξυπηρέτηση του πελάτη.

Επίσης, η EuroLife και οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου βοήθησαν έμπρακτα την κοινωνία μέσω του SupportCy, χρηματοδοτώντας αεροπορική πτήση για τον επαναπατρισμό πολιτών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

 

3. Πώς καταφέρατε να γίνετε πιο ευέλικτοι και αποτελεσματικοί προσφέροντας στους πελάτες σας ολοκληρωμένη και ανέπαφη εξυπηρέτηση;

Η δυνατότητα εξυπηρέτησης των πελατών μας μέσω εναλλακτικών καναλιών υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια. Με το ξέσπασμα της πανδημίας όμως ενισχύσαμε άμεσα  τη λειτουργικότητα όλων των εναλλακτικών μας καναλιών, σε τηλεφωνικό κέντρο και διαδίκτυο, προκειμένου οι πελάτες μας να παίρνουν την ενημέρωση τους, να κάνουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετούνται με ασφάλεια από την άνεση του σπιτιού τους.

Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, παρότρυναν τους πελάτες τους να εξυπηρετούνται είτε για απαιτήσεις είτε για αγορά νέου ασφαλιστηρίου διαδικτυακά μέσω του www.gic.com.cy. Η Eurolife κατεύθυνε τους πελάτες της προς τη διαδικτυακή εξυπηρέτηση μέσω της πρωτοποριακής πύλης εξυπηρέτησης πελατών, myEurolife.

Η EuroLife και οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου έδρασαν επίσης με αυξημένο αίσθημα ευθύνης απέναντι  στους πελάτες μας προσφέροντας επιλογές και διεξόδους στις ανάγκες τους τη δεδομένη στιγμή.

Για παράδειγμα, διατηρήσαμε συμβόλαια που έληγαν και δώσαμε παράταση στις καταβολές ασφαλίστρων. Αντιμετωπίσαμε την κατάσταση με ευαισθησία, φερθήκαμε ανθρώπινα και σταθήκαμε δίπλα σε κάθε πελάτη μας ξεχωριστά με σεβασμό και κατανόηση στις δυσκολίες που τους προκάλεσε η πανδημία.

Η Eurolife χρησιμοποιεί cookies στο διαδικτυακό τόπο με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγηση, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.