Μεταφράσαμε σε πράξη την πελατοκεντρική μας προσέγγιση

 

Η ασφάλεια έχει τον δικό της ουσιαστικό ρόλο για τον άνθρωπο. Έχει σκοπό να του παρέχει προστασία απέναντι στις αβεβαιότητες και τα αναπάντεχα της ζωής. Να του λύνει οικονομικά προβλήματα που θα είχε την κρίσιμη στιγμή και να εκπληρώνει τα όνειρά του για το μέλλον. 

Πόσο μάλλον σήμερα.

Η πανδημία έφερε στο προσκήνιο την κεφαλαιώδη σημασία που έχει η ασφάλεια: Η πρόληψη και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας σε κάθε πολίτη είναι ένα από τα σπουδαιότερα κοινωνικά αγαθά. Η υγειονομική κρίση ανέδειξε όχι μόνο την αναγκαιότητα παροχής από μια κοινωνία προσιτών δημόσιων και ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας αλλά και πως αυτές πρέπει να συνεργάζονται αρμονικά ώστε ο πολίτης να έχει άμεση πρόσβαση. Αυτός είναι εξάλλου και ο ρόλος της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Να αναδείξει τη σημαντικότητα της ολοκληρωμένης κάλυψης υγείας και συνολικά οι εμπλεκόμενοι φορείς να βρούμε τρόπους, συνδυάζοντας ιδιωτική και δημόσια κάλυψη, μέσα από τους οποίους οι πολίτες θα αισθάνονται ασφαλείς ό,τι κι αν τους συμβεί.

Οι σημαντικές προκλήσεις ενός μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος είναι ευκαιρίες προσαρμογής. Κληθήκαμε να διαχειριστούμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την επείγουσα ανάγκη επένδυσης σε σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία. Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά που EuroLife και Γενικές Ασφάλειες Κύπρου είναι μπροστά σε αυτή τη διαδικασία ψηφιοποίησης καθώς και εκπαίδευσης των πελατών μας. Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες του Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου πρωτοπορούν, συνδυάζοντας την πείρα και τον επαγγελματισμό των ασφαλιστικών τους συμβούλων, τη διαπροσωπική σχέση και τις καινοτομίες της ψηφιακής τεχνολογίας. Η κρίση είναι μια πρόκληση ετοιμότητας και ανθεκτικότητας και μια καθημερινή μάχη των ανθρώπων μας κερδίζεται μέρα με τη μέρα.  Ευτυχώς, προσαρμοστήκαμε μέσα σε ελάχιστο χρόνο επιτρέποντας στους πελάτες μας να κάνουν όλες τους τις συναλλαγές εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Κατά τη διάρκεια του περιορισμού θέσαμε τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφάλειας για το προσωπικό και τους πελάτες μας. Θέσαμε σε εφαρμογή το Σχέδιο Αντιμετώπισης Πανδημίας, λάβαμε άμεσα όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και εφαρμόσαμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής παντού.

Μεταφράσαμε σε πράξη την πελατοκεντρική μας προσέγγιση. Με αίσθημα ευθύνης στηρίξαμε και στηρίζουμε τον πελάτη μας με μέτρα που τον απαλλάσσουν από ένα πρόσθετο άγχος ώστε να επικεντρωθεί στην υπέρβαση των συνεπειών της μεγάλης κρίσης με διευκολύνσεις εκεί και όπου υπάρχουν οικονομικές δυσκολίες αποπληρωμής του ασφαλίστρου, δυνατότητες υποβολής συγκεκριμένων τροποποιήσεων συμβολαίων, παράταση χρόνου παραλαβής απαιτήσεων κ.α.. Παρέχουμε επιπλέον ευκολίες στο τρόπο πληρωμών ασφαλίστρων και απαιτήσεων.

Όλα αυτά την ώρα που η EuroLife έχει εκπονήσει ένα τετραετές πλάνο με συνεχείς αναβαθμίσεις και καινοτομίες με επίκεντρο την πελατειακή εμπειρία, όπως τα σύγχρονα πελατειακά γραφεία, το αναβαθμισμένο customer portal myeurolife  και την εισαγωγή του Ourlife.  Το  myeurolife  δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη μας να δει χρήσιμες πληροφορίες και έγγραφα που τον αφορούν ως επίσης και ιστορικό Συμβολαίων και Απαιτήσεων.

Το Ourlife, πρόκειται για το πρώτο σχέδιο ασφαλιστικής επιβράβευσης στην Κύπρο. Ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης που δημιουργήθηκε για να μπορούν οι ασφαλισμένοι της Εταιρείας να αποκτούν δωρεάν υπηρεσίες και εκπτωτικά ασφαλιστικά προνόμια που πολλαπλασιάζουν την αξία της ασφάλισης τους, με απλό και άμεσο τρόπο, χωρίς βαθμούς, κάρτες και υπολογισμούς.

Εξίσου σημαντική είναι και η πορεία των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου. Η εταιρική κουλτούρα χαρακτηρίζεται από σύνεση και σοβαρότητα. Από το 1951 παρέχουμε επαγγελματική εξυπηρέτηση στους πελάτες μας μέσω ενός ολοκληρωμένου φάσματος προϊόντων, αποτελεσματικής διευθέτησης απαιτήσεων και σύγχρονων τρόπων προώθησης των προϊόντων. Αξιοποιούμε τις νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο ανταποκρινόμενοι στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών μας. Σημαντικό να αναφέρω, ότι οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου είναι η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε την καινοτόμο πλατφόρμα αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων για ιδιώτες μέσω διαδικτύου.

Βέβαια, η μέχρι τώρα πορεία μας, δεν μας εφησυχάζει. Στην Eurolife και στις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου αξιοποιούμε την εμπειρία, την τεχνογνωσία, και την ποιότητα των στελεχών μας ως καταλύτες στο να προχωρούμε μπροστά και να κάνουμε τις ζωές των πελατών μας όλο και καλύτερες ιδιαίτερα υπό τις δύσκολες συνθήκες που διανύουμε όλοι.

Οι στόχοι που θέσαμε στις αρχές του 2020 παραμένουν αμετάκλητοι: Εστιαζόμαστε στις τεχνολογικές εξελίξεις και αναβαθμίσεις. Απλοποιούμε το λειτουργικό μας μοντέλο, επενδύοντας περαιτέρω στην ψηφιοποίηση και στο ανθρώπινο δυναμικό μας. Προσηλωμένοι στο στόχο μας για ενδυνάμωση της σχέσης με τους πελάτες μας, εξελισσόμαστε και αναπτυσσόμαστε.