Ανταποκρινόμαστε στον ψηφιακό μετασχηματισμό

 

O τομέας της ασφαλιστικής βιομηχανίας καλείται να αντιμετωπίσει μια σειρά από προκλήσεις. Ευρωπαϊκές οδηγίες, digital εποχή και προσφάτως με την πανδημία του Covid-19. Πόσο έχουν διαμορφώσει τον τρόπο λειτουργίας σας οι πιο πάνω παράγοντες;

Η εποχή που διανύουμε είναι κομβική: Η συγκυρία της πανδημίας κάποιες αλλαγές τις επέβαλε στην καθημερινότητα μας και κάποιες άλλες εξελίξεις τις επιτάχυνε. Η επιστροφή στην κανονικότητα δεν σημαίνει ότι θα επιστρέψουμε πίσω στον τρόπο που λειτουργούσαμε. Πολλές από τις αλλαγές που δημιουργούν ασφάλεια, αποδίδουν ευκολία και ταχύτητα στους πελάτες ή και παράλληλα εξοικονομούν δαπάνες για τις επιχειρήσεις, είναι βέβαιο ότι θα σταθεροποιηθούν και θα παραμείνουν. Οι μεγάλοι οργανισμοί προσαρμόζονται και προχωρούν και εμείς είμαστε ένας τέτοιος  οργανισμός.

Σε αυτό το πλαίσιο, ανταποκρινόμαστε με αυτοπεποίθηση στην πρόκληση της επιτάχυνσης του ψηφιακού μετασχηματισμού μας και της επένδυσης σε σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία. Είναι προτεραιότητά μας η παροχή πλήρους και αξιόπιστης εξυπηρέτησης χωρίς τους περιορισμούς του χώρου και του χρόνου.

Ας μην ξεχνάμε ότι πέρα από τις εκάστοτε συνθήκες, που είναι σημαντικές, ο στόχος της ασφαλιστικής βιομηχανίας παραμένει διαχρονικά ο ίδιος: Η παροχή ασφάλειας και προστασίας στον άνθρωπο απέναντι στις δυσκολίες και τα αναπάντεχα της ζωής. Να του δίνουμε λύσεις στα προβλήματα και τις επιβαρύνσεις που αναπόφευκτα θα αντιμετωπίσει την κρίσιμη στιγμή. Να δίνουμε τη δυνατότητα στον συνάνθρωπο μας να εκπληρώσει τα όνειρά του για το μέλλον.

Έτσι, εργαζόμαστε ώστε να προσφέρουμε σύγχρονα προϊόντα και στους δύο βασικούς μας άξονες:

Ο πρώτος είναι η ζωή και η υγεία. Η πανδημία έφερε στο προσκήνιο την ζωτική σημασία της πρόληψης και της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών υγείας σε κάθε πολίτη ως κοινωνικό αγαθό. Αυτό κάνει πολύ πιο σημαντική τη δική μας πρόταση να προσφέρουμε τρόπους ολοκληρωμένης κάλυψης υγείας συνδυάζοντας ιδιωτική και δημόσια κάλυψη, ώστε να νιώθουν οι πολίτες ασφαλείς ό,τι κι αν τους συμβεί.

Ο δεύτερος είναι η αποταμίευση. Τόσο για να μπορέσει ένας νέος ή μία νέα να βρει με σιγουριά τα πατήματά του στη ζωή, όσο και για να μπορέσουμε να ζήσουμε με αξιοπρέπεια τη ζωή μετά τη σύνταξη. Στη Eurolife έχουμε πολλές φορές αποδείξει την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία μας: μπορεί ο πολίτης να βασιστεί σε εμάς για να πορευτεί στη ζωή χωρίς να τον κυριεύουν τα μεγάλα άγχη.

 

Πώς διαχειριστήκατε την κρίση της πανδημίας και ποιες εμπειρίες αποκομίσατε κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής;

Η πανδημία μας έφερε αντιμέτωπους με μια άνευ προηγουμένου κατάσταση που επηρέασε την κοινωνία και την οικονομία σε παγκόσμιο επίπεδο. Η αξία όμως μιας ηγετικής ασφαλιστικής εταιρίας ζωής κρίνεται στα δύσκολα.

Από την πρώτη στιγμή βρεθήκαμε δίπλα στους πελάτες και τους εργαζόμενους μας. Εφαρμόσαμε με προσήλωση τις πρόνοιες του Σχεδίου Αντιμετώπισης Πανδημίας ώστε να διασφαλίσουμε τόσο την προστασία των ανθρώπων μας όσο και τη συνέχιση της εξυπηρέτησης των πελάτων μας σε μια τέτοια κρίσιμη στιγμή.

Είναι τέτοιες οι στιγμές που οι άνθρωποι χρειάζονται τη μέγιστη δυνατή υποστήριξη, καθοδήγηση και προοπτική. Προσπαθήσαμε και τα καταφέραμε οι άνθρωποί μας να νιώθουν σιγουριά και εξασφάλιση, λειτουργώντας σαν μια ισχυρή ασπίδα για όσους εξαρτώνται από εμάς. Αναγνωρίζουμε το ρόλο μας και κάνουμε αυτό που μας αναλογεί.

Έχοντας επενδύσει στην ευελιξία και την εξυπηρέτηση των πελατών μας με το πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού, έχουμε εκπαιδεύσει και αναβαθμίσει τον ρόλο των ασφαλιστικών συμβούλων μας ώστε να είναι σε θέση, απ’ όπου κι αν βρίσκονται να καθοδηγήσουν τους πελάτες μας που αναζητούν λύσεις και σιγουριά.

 

Ποιες ευκαιρίες ανέδειξε για την εταιρεία σας η κρίση του κορωνοϊού;

Δεν θέλω να μιλώ για ευκαιρίες σε μια δύσκολη εποχή για όλους. Αυτό όμως που αναπόφευκτα επιταχύναμε στην περίοδο της κρίσης ήταν οι εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας στη λειτουργία μας και την καθημερινότητα των πελάτων μας. Η ιδιαίτερη κατάσταση μας επέτρεψε να αξιολογήσουμε καλύτερα τις ανάγκες του πελάτη εξατομικεύοντας την εμπειρία του και βελτιώνοντας τους τρόπους επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων μας, με τη βοήθεια φυσικά των συμβούλων και των εργαζομένων μας που ανταποκρίθηκαν στο έπακρον με αφοσίωση και αποτελεσματικότητα