Σύγχρονη και Πελατοκεντρική Ασφάλιση

Η Eurolife αποτελεί ηγετική δύναμη στην ασφαλιστική βιομηχανία.  Ιδρύθηκε το 1989 και είναι μέλος του Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου. Εξυπηρετεί περισσότερους από 100.000 πελάτες και κατέχει μερίδιο αγοράς που αγγίζει το 26%.  Διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο 235 ασφαλιστικών συμβούλων και 14 γραφεία σε όλη την Κύπρο. Η Eurolife κατάβαλλε μέχρι στιγμής πάνω από 1 δισ. ευρώ σε εξαργυρώσεις, ωφελήματα λήξης και απαιτήσεις σε συμβόλαια ζωής, ατυχημάτων και υγείας.

Σχέδια που καλύπτουν όλες τις ανάγκες

Οι ιδιώτες πελάτες μας έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν δέσμες σχεδίων από τρεις βασικούς πυλώνες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες της καθημερινότητας, είτε πρόκειται για την οικονομική εξασφάλιση, είτε για την αποταμίευση, είτε για την υγεία.  Δημιουργούμε αξία μέσα από συνταξιοδοτικά πλάνα, σχέδια για παιδιά και άλλες επιλογές, ενώ εξασφαλίζουμε τους πελάτες μας σε περιπτώσεις ανικανότητας εργασίας, κάλυψης ζωής και αποτελεσματικές επιλογές για όποιον αναζητά φορολογικά οφέλη.

Από την άλλη, οι επιχειρηματικοί μας πελάτες μπορούν να καταστρώσουν την στρατηγική τους για τις συνταξιοδοτικές επιλογές, για την προστασία του προσωπικού τους αλλά και γενικότερα στον κλάδο της υγείας.

Με νέο Λογισμικό

Ο κόσμος προχωρά και μαζί και η βιομηχανία της ασφάλισης η οποία αλλάζει δραστικά. Η Eurolife εφαρμόζει ήδη από το 2017 ένα σχέδιο στρατηγικής ανάπτυξης που περιλαμβάνει ενέργειες που ανταποκρίνονται στα δεδομένα του σήμερα και τις αλλαγές του αύριο.

Αναπόσπαστο τμήμα του σχεδίου είναι ο τεχνολογικός εκσυγχρονισμός και ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας, όπως και η εφαρμογή νέων τρόπων διεκπεραίωσης εργασιών.

Συγκεκριμένα, επιλέξαμε να εκσυγχρονίσουμε το περιβάλλον εργασίας μας με ένα νέο λογισμικό που υποστηρίζει τον πλήρη κύκλο ζωής των συμβολαίων μας και συμβάλλει στον στρατηγικό μας στόχο να είμαστε ένας σύγχρονος και πελατοκεντρικός οργανισμός. Αυτό το νέο λογισμικό τέθηκε σε εφαρμογή με επιτυχία πέρυσι.

Επίσης, η διαδικτυακή πλατφόρμα myeurolife λανσαρίστηκε πρόσφατα και σε συνδυασμό με την αναβάθμιση της ιστοσελίδας επιτρέπει στους πελάτες της Eurolife να βρίσκουν απαντήσεις για καθετί που σχετίζεται με τα συμβόλαια και προγράμματά τους.

Παράλληλα, η ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων πωλήσεων, όπως το Lifeneeds,προσφέρει αμέτρητες επιλογές όπως ενδεικτικά κόστη και κατηγοριοποίηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του εκάστοτε πελάτη.

Επιπλέον, οι σύμβουλοι της Eurolife είναι συνεχώς συνδεδεμένοι σε πλατφόρμα επικοινωνίας με τους πελάτες και την εταιρεία, μέσω του Agents Portal. Η πλατφόρμα αυτή είναι διαθέσιμη online καθ’ όλη τη διάρκεια του εικοσιτετράωρου και επιτρέπει στον ασφαλιστικό σύμβουλο να εξυπηρετεί τις ανάγκες των συνεργατών του ακόμη πιο αποδοτικά.

Τέλος, οι λογαριασμοί της εταιρείας σε Facebook και LinkedIn είναι συνεχώς ενημερωμένοι με χρήσιμες πληροφορίες και προσφέρουν ένα ακόμη πιο άμεσο επίπεδο επικοινωνίας.

Διαρκής Εξέλιξη

Στόχος μας φέτος είναι να εξελίξουμε και να βελτιώσουμε την πελατειακή μας εμπειρία και τις αξίες μας προς τον πελάτη.

Δίνουμε μεγάλη προτεραιότητα στα πρωτοποριακά πελατειακά γραφεία που είναι έτοιμα να φιλοξενούν τους ασφαλιστικούς μας συμβούλους και τους πελάτες μας, μετατρέποντας τις επισκέψεις τους σε εντυπωσιακή εμπειρία.

Επίσης, προωθούμε την ψηφιακή μεταμόρφωση σε όλα τα επίπεδα και εργαζόμαστε σταθερά προς τη διαρκή εξέλιξη των ασφαλιστικών μας συμβούλων. Δίνουμε επίσης μεγάλη σημασία στην ανάπτυξη προιόντων, στην διατήρηση της υψηλής ποιότητας στους τομείς της εκτίμησης κινδύνου, στη διαχείριση απαιτήσεων και την απόδοση και την εμπειρία επενδύσεων.

Ταύτιση με τις απαιτήσεις των πελατών

Οι βασικές διαφορές των νέων πελατών μας, ειδικά της γενιάς των millennials, από τους παλαιότερους, είναι οι πιο σύνθετες απαιτήσεις.  Αναζητούν περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες, απαιτούν πλάνα προσαρμοσμένα στη δική τους μοναδική πραγματικότητα. Επιδιώκουν τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή καθώς ζουν μέσα στην τεχνολογία. Επιλέγουν με βάση την αξιοπιστία και την ειλικρίνεια του προσώπου και της εταιρείας.

Έτσι και εμείς προσαρμόζουμε διαρκώς τα προγράμματα και τις διαδικασίες μας, εισάγουμε την τεχνολογία στην καθημερινότητά μας ώστε να είμαστε πιο κοντά στις ανάγκες τους και να τους βοηθάμε να δουν την ζωή ξανά, δυναμικά και αισιόδοξα!

Οι προκλήσεις

Το δημογραφικό, η γήρανση του πληθυσμού, η ψηφιακή τεχνολογία αλλά και οι νέες κανονιστικές ρυθμίσεις που επιβάλλονται διεθνώς είναι τα θέματα που απασχολούν τη βιομηχανία μας. Η διεθνής θεσμική πίεση για μεγαλύτερη λογοδοσία οδηγεί σε νέους τρόπους ενεργού συμμετοχής του πελάτη, ενώ η ψηφιακή επανάσταση και η παγκοσμιοποίηση αλλάζουν τα δεδομένα σε επίπεδο υπηρεσιών, εξυπηρέτησης, ανταγωνισμού. Μπαίνουμε σε έναν καινούριο κόσμο στον οποίο θα εξακολουθούμε να είμαστε πρωταγωνιστές.

 Προστασία του πελάτη

Ο Νέος Κανονισμός για τα Προσωπικά Δεδομένα αλλάζει άρδην το τοπίο σε όλους τους κλάδους, σε όλες τις επιχειρήσεις. Οι αλλαγές έχουν φέρει ριζική τροποποίηση στην προσέγγιση επιχειρηματικών και ασφαλιστικών πλάνων, ενώ παράλληλα οι καινοτομίες και το νομικό πλαίσιο αποτελούν προκλήσεις για όλους μας.  Η Eurolife ως ασφαλιστική εταιρεία ζωής, η οποία εστιάζει όλες τις ενέργειες της στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη, είχε πάντα ως επίκεντρο την προστασία της ιδιωτικότητας του πελάτη. Με την εισαγωγή του GDPR ο χειρισμός των δεδομένων των πελατών μας έχει γίνει ακόμη πιο διαφανές με έμφαση στον σεβασμό των δικαιωμάτων και την προστασία των δεδομένων τους.