Η ΕuroLife κάνει βήματα μπροστά

«Δες τη ζωή ξανά» με τη EuroLife

 

Μέσα σε 29 χρόνια παρουσίας της στην κυπριακή αγορά, η δράση της EuroLife βασίζεται στις σχέσεις της με τους ανθρώπους, έχοντας σαν κύριο μέλημα, να στηρίζει τους πελάτες της για να αισθάνονται ασφαλείς κάθε στιγμή. Η EuroLife κάνει βήματα μπροστά για να συναντήσει τις ανάγκες και τα θέλω του σύγχρονου τρόπου ζωής, με την απαραίτητη υποστήριξη και ευελιξία προσφέροντας μια νέα και φρέσκια προσέγγιση στην ασφάλεια ζωής.

Το νέο μότο της "Δες τη ζωή ξανά" ενθαρρύνει, ενδυναμώνει και παρακινεί τον κάθε ένα ξεχωριστά να ανασκοπήσει και να εξετάσει τις ανάγκες της ζωής του, με τη βεβαιότητα ότι η EuroLife διαθέτει την ευελιξία, τη δύναμη και την ικανότητα να τον υποστηρίξει σε κάθε βήμα. Με ευέλικτα προγράμματα, σχεδιασμένα και προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καθενός και με ένα επαγγελματικό δίκτυο πωλήσεων έτοιμο να δώσει ολοκληρωμένες λύσεις στις ανάγκες του κοινού, ωθεί το κοινό να τολμήσει να ζήσει αυτό που επιθυμεί, με τη EuroLife να τον στηρίζει σε κάθε του επιλογή.

Η EuroLife εμφανίζεται έτοιμη να υποδεχθεί τις νέες προκλήσεις, καθώς και να ανταποκριθεί στις ολοένα μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών της. Με επενδύσεις σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας της: στις υποδομές, στις υπηρεσίες, στους ανθρώπους της, δημιουργεί μια νέα, σύγχρονη, μοναδική εμπειρία για τους πελάτες της με εισαγωγή νέας προσέγγισης σε νέα γραφεία, ενώ μέσω της νέας τηλεοπτικής της εκστρατείας απευθύνει ένα κάλεσμα προς το κοινό, να πάρει μια βαθιά ανάσα αισιοδοξίας και να ονειρευτεί ένα μέλλον με σιγουριά κι αυτοπεποίθηση. Μια ανοικτή πρόσκληση στον καθένα ξεχωριστά, για να επικεντρωθεί σε όσα έχουν αξία στη ζωή του. Να δει, ‘τη ζωή ξανά’.

 

Ψηφιακή αναβάθμιση σε πολλαπλά επίπεδα που απαντά στις νέες προκλήσεις της τεχνολογίας.

Με τη ψηφιακή επανάσταση και την παγκοσμιοποίηση να αλλάζουν τα δεδομένα σε επίπεδο υπηρεσιών, εξυπηρέτησης και ανταγωνισμού, η EuroLife, αναγνωρίζει ότι οι πελάτες είναι μόνιμα συνδεδεμένοι με αυτήν και απαιτούν περισσότερη διαφάνεια, προσωποποιημένα προγράμματα και ενεργό συμμετοχή στο σχεδιασμό τους.

Το 2017 είναι μια χρονιά σταθμός για την Εταιρεία στον τομέα της τεχνολογίας αφού έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές τόσο στις υποδομές όσο και στα λογισμικά, οι οποίες της επιτρέπουν να παρέχει αναβαθμισμένες υπηρεσίες στο ασφαλιστικό της δίκτυο και στους πελάτες της, με την επεξεργασία δεδομένων online και σε πραγματικό χρόνο, 24/7.

Έχει επίσης, αναβαθμίσει την ιστοσελίδα της, με νέα, φρέσκια και πελατοκεντρική προσέγγιση και λάνσαρε τη διαδικτυακή πλατφόρμα myeurolife. Το myeurolife παρέχει προσωπική και αξιόπιστη εξυπηρέτηση σε ότι αφορά τις ασφαλιστικές συμβάσεις των πελατών της. Επίσης, αναπτύσσει ψηφιακά εργαλεία, όπως το εργαλείο ‘Lifeneeds’.  Το ‘Lifeneeds’ είναι ένα ψηφιακό εργαλείο πωλήσεων με αμέτρητες επιλογές, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλιστικούς συμβούλους της εταιρείας να δώσουν ποιοτικές λύσεις  με βάση τις εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών τους.  

Ακόμη, με παρουσία στα social media, η EuroLife είναι τώρα ακόμη πιο προσιτή μέσω της σελίδας της στο Facebook και στο Linkedin.

 

Για τη EuroLife, ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος είναι Σύμβουλος Ζωής.  

Η EuroLife εργάζεται σταθερά προς τη συνεχή εξέλιξη των ασφαλιστικών της συμβούλων. Αυτό ανέκαθεν αποτελούσε το επίκεντρο στρατηγικής της και  η εταιρεία προσβλέπει στο να διατηρήσει το υψηλό επίπεδο κατάρτισης τους προσφέροντας τους όλα τα εφόδια, τα προγράμματα, τις υποδομές, τις υπηρεσίες και την επικοινωνιακή υποστήριξη, ώστε να γίνουν ακόμη καλύτεροι. Να εργάζονται σε αναβαθμισμένο περιβάλλον, με ασφάλεια και ποιότητα, να κάνουν μια εργασία που αποφέρει προσωπική και επαγγελματική ολοκλήρωση. Να είναι ακόμη περισσότερο καταρτισμένοι ώστε να προσφέρουν προγράμματα σχεδιασμένα στις μοναδικές ανάγκες του καθενός, για να είναι ο σύμβουλος του πελάτη για μια ολόκληρη ζωή.

 

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Πρόληψη

«Η πρόληψη δεν είναι σχήμα λόγου, είναι τρόπος ζωής» 

 

Με το πρόγραμμα δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης να βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της δραστηριοποίησής της, η EuroLife έχει δρομολογήσει ενέργειες που στοχεύουν στην ενημέρωση και εκπαίδευση του κοινού σε θέματα πρόληψης στους τομείς της διατροφής, της άθλησης, της υγείας και του περιβάλλοντος.
Με το μότο: ‘Η πρόληψη δεν είναι σχήμα λόγου, είναι τρόπος ζωής’, η εταιρεία  στηρίζει ενέργειες και προγράμματα για να ευαισθητοποιήσει το κοινό, τονίζοντας τη σημασία της έγκαιρής ενημέρωσης για την προαγωγή της μακροζωίας  και της ευεξίας , με στόχο τη διαφύλαξη της υγείας και την αύξηση της διάρκειας ζωής.