Οι προκλήσεις μας φέρνουν πιο κοντά.

#TogetherWeCanDoit

 

Η προστασία της υγείας σας και η ασφάλειά σας είναι πάντα η κύρια προτεραιότητά μας. Φροντίσαμε να μπορείτε να εξυπηρετηθείτε χωρίς δυσκολία και με αυτό τον τρόπο, να είμαστε κοντά σας κάθε μέρα, 24 ώρες το 24ωρο.

 

Για την εξυπηρέτησή σας επικοινωνείτε μαζί μας, μέσω:

  • MyEurolife portal
  • Κέντρο Εξυπηρέτησης 80008880
  • Κοινωνικά δίκτυα Facebook και Linkedin
  • Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο μέσω τηλεφώνου ή τηλεδιάσκεψης

 

Για διευθέτηση των ασφαλίστρων σας μπορείτε μέσω:

  • JCC Smart ή μέσω της 1Bank της Τράπεζας Κύπρου
  • Τραπεζικής εντολής
  • Transfer από το E-banking σας. Τους Αριθμούς λογαριασμού για αποστολή από κάθε τράπεζα μπορείτε να τους βρείτε πιο κάτω. Μαζί με τη μεταφορά θα πρέπει να δηλώνεται και ο αριθμός συμβολαίου. Bank Accounts