Η EuroLife επενδύει στο επάγγελμα του  Ασφαλιστικού Σύμβουλου

 

Αβραάμ Πεκρής, Διευθυντής Πωλήσεων 

 

Πόσο διαφορετικό είναι το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου σήμερα απ’ ό,τι στο παρελθόν και τι διαφορετικό θα κάνει ο ασφαλιστικός σύμβουλος του μέλλοντος σε σχέση με το παρόν;

Το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου επηρεάζεται άμεσα από τις αλλαγές που πραγματοποιούνται σήμερα σχεδόν σε όλους τους κλάδους της οικονομίας.

Η  τεχνολογική πρόοδος αλλάζει δραστικά την ασφάλιση, δημιουργεί προκλήσεις αλλά και δυνατότητες για περαιτέρω ανάπτυξη. Οι καταναλωτικές συνήθειες, οι ανάγκες και οι επιθυμίες του ενημερωμένου πολίτη, οι προκλήσεις που ανοίγει η ψηφιακή εποχή διαφοροποιούν τις απαιτήσεις του κοινού απέναντι μας. Ο ασφαλιστής αντί να αντιμετωπίζει την τεχνολογία ως πρόβλημα, συμμαχεί μαζί της, εντάσσοντας την στη δουλειά του καθημερινά με τη δική μας συνεχή υποστήριξη.

Παράλληλα, προκύπτουν νέες ευρωπαϊκές νομοθεσίες σε θέματα φερεγγυότητας, διαφάνειας και διανομής. Όλες αυτές οι αλλαγές δημιουργούν ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση του στελεχιακού δυναμικού της Eurolife και ανάπτυξη των δικτύων πωλήσεων της εταιρείας.

Υπ’ αυτές τις προϋποθέσεις, ο ασφαλιστικός σύμβουλος του σήμερα οφείλει να βελτιώνεται, να εξελίσσεται διαρκώς και να επενδύει στις διαπροσωπικές σχέσεις. Στη Eurolife λέμε ότι πρέπει να είναι Σύμβουλος Ζωής, έτοιμος να ηγηθεί των εξελίξεων, να πάρει στα χέρια του τις αλλαγές, να ενημερώσει ,να εκπαιδεύσει και να εξοικειώσει τους πελάτες του με τον νέο, σύνθετο κόσμο.

Ποια προσόντα χρειάζεται να έχει ο ασφαλιστικός σύμβουλος που θα επιλέξει η Eurolife;

Ο ασφαλιστικός σύμβουλος δεν είναι απλά ένας τίτλος. Γι’ αυτό ο ενδιαφερόμενος  χρειάζεται να είναι άριστα καταρτισμένος και διαρκώς ενημερωμένος. Η ενσυναίσθηση, η κατανόηση και η ικανότητα επικοινωνίας είναι ένα απαιτούμενο προσόν και αφορά τόσο στην εξεύρεση πελατών όσο και στη διαρκή εξυπηρέτηση τους.

Παράλληλα, ο ιδανικός ασφαλιστικός σύμβουλος πρέπει να είναι προσαρμοστικός, να μπορεί να εργάζεται και μόνος του αλλά και ως μέρος ομάδας και να μπορεί να διαχειρίζεται αποτελεσματικά το χρόνο του. Και σίγουρα η εξεύρεση λύσεων αποτελεί το Α και το Ω για έναν Σύμβουλο Ζωής – αυτό είναι που ζητά ο πελάτης.

Στη Eurolife η εκπαίδευση είναι στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Είμαστε λοιπόν ιδιαίτερα χαρούμενοι όταν βλέπουμε ότι οι σύμβουλοί μας μόνοι τους αναζητούν μεθόδους αυτοβελτίωσης, είναι ανοικτοί σε νέες ιδέες και νέους τρόπους εργασίας. Ασφαλώς, από την ‘εργαλειοθήκη’ τους δεν θα μπορούσε να λείπει και η ικανότητα χρήσης τεχνολογικών εφαρμογών και κοινωνικών δικτύων.

Όλα αυτά θα πρέπει ασφαλώς να συνδυάζονται με το θετικό πνεύμα. Η Eurolife δίνει έμφαση στη θετικότητα, τις κοινωνικές δεξιότητες που έχουν να κάνουν με το να είσαι καλός ακροατής, έχει υπομονή, δεν απογοητεύεσαι εύκολα, έχεις ειλικρινές ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπό σου. Αναζητούμε ανθρώπους με πάθος και με υψηλούς στόχους για να φθάσουν ψηλά.

 

Γιατί κάποιος ασφαλιστής να προτιμήσει τη Eurolife; Πώς η εταιρεία τον βοηθά να μην κάνει μια απλά καλή δουλειά αλλά μια επιτυχημένη καριέρα;

Στη Eurolife έχουμε ήδη πάνω από 240 σύμβουλους κάτω από τη στέγη μας και θέλουμε το καλύτερο γι’ αυτούς. Η δυναμική του ασφαλιστικού συμβούλου εστιάζεται στην κατάρτιση του και στο να μπορεί να δίνει μέσω των επαγγελματικών εργαλείων μας την καλύτερη λύση στον πελάτη, σε ένα επαγγελματικό χώρο συνάντησης.

Ήδη, το πρώτο πελατειακό γραφείο που έχουμε ανοίξει  στη Λευκωσία, παρέχει μοναδική πελατειακή και εργασιακή εμπειρία, με άνετους και μοντέρνους χώρους εργασίας, γραμματειακή υποστήριξη, σύγχρονη τεχνολογική υποδομή που τους βοηθά να εξελιχθούν ως επαγγελματίες, και να προσφέρουν μια σωστή και ξεχωριστή εμπειρία στον πελάτη μας

Ταυτόχρονα, είμαστε συνεχώς δίπλα στον ασφαλιστή μας και φροντίζουμε για την εξέλιξή του. Του παρέχουμε όλα τα απαραίτητα εφόδια για να πετύχει στην καριέρα του. Μέσα από την Ακαδημία Eurolife, οι ασφαλιστές μας μπορούν να μάθουν τις βασικές αρχές ασφάλισης και εξειδικευμένες τεχνικές πωλήσεων. Προσφέρουμε εκπαιδευτικά σεμινάρια σε διαφορετικούς τομείς του κλάδου των ασφαλίσεων αλλά και μαθήματα κατάρτισης που περιστρέφονται γύρω από νέα προϊόντα και εργαλεία.

Πώς αξιοποιεί η Eurolifeτα νέα εργαλεία και τι διαφορετικό προσφέρουν οι ασφαλιστικοί της σύμβουλοι σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Επενδύουμε στην τεχνολογία και στην ανάπτυξη των ψηφιακών εργαλείων τα οποία είναι ενσωματωμένα στην καθημερινή επαγγελματική δραστηριότητα του ασφαλιστή. Η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται πιο εύκολη για τον ασφαλιστή και η επίτευξη των στόχων πιο προσιτή, αφού υποστηρίζεται από διάφορες εξειδικευμένες εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί ειδικά για αυτόν και τους συναδέλφους του.

Το Agents Portal έχει ενισχυθεί και δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλιστικό σύμβουλο να ενημερώνεται καθημερινά για τους πελάτες, τις πωλήσεις και να επικοινωνεί με την εταιρεία σε όλη τη διάρκεια του εικοσιτετράωρου.

Παράλληλα έχουμε δημιουργήσει το Lifeneeds το οποίο βοηθάει τον σύμβουλο να υπολογίσει την κάλυψη των πελατών και δίνει ενδεικτικό κόστος. Έτσι ο σύμβουλος μπορεί να προσφέρει στους πελάτες προσωποποιημένα προγράμματα, σχεδιασμένα στις μοναδικές ανάγκες του καθενός.

Η Eurolife από την ηγετική της θέση εξελίσσεται διαρκώς και προσφέρει επιλογές που δεν θα συναντήσει κάποιος αλλού. Είτε πρόκειται για τον επαγγελματία ασφαλιστή, είτε για τον ασφαλισμένο.

 

Σκοπεύετε να ενισχύσετε το δίκτυο συνεργατών σας;

Στη Eurolife δεν επαναπαυόμαστε ποτέ. Συνεχώς επιδιώκουμε να συνεργαζόμαστε με τους καλύτερους. Γι’ αυτό και έχουμε προκηρύξει μια διαδικασία πρόσληψης νέων ασφαλιστικών συμβούλων. Αναζητούμε συνεργάτες με επαγγελματισμό, πάθος, στόχους και φιλοδοξίες οι οποίοι θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο το αποτελεσματικό δίκτυο πωλήσεων μας.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν διαδικτυακά με τη Eurolife και να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για το πως μπορούν να ενταχθούν στο ασφαλιστικό δυναμικό μας.